bubbelsak

Alla inlägg under augusti 2011

Av Hannah Johansson - 13 augusti 2011 00:21

helluj idag har jag inte gjort ett skit, men jag har beställt min väska som kommer om 10-14 dagar och skolan börjar typ om4 dagar, så alltså kommer jag få den om 2 veckor :( men aja skippar väska dom 2 veckorna x) jag har spelat portal 2 med min brorsa :D det var jätte kul :P men aja har inge bra kamera för att göra dagens outfit men jag har på mig svarta tights med hål i och en t-shirt :) imorgon ska jag klippa mig och då får ni se resultaten ska ju färga håret också! ni vet säkert om ni inte vet får ni vänta och se ^^men aja kanske har nåra bilder på datan ^^

bay bay

  jaha hade bara 1 xD

men jag bjuder ^^

Av Hannah Johansson - 12 augusti 2011 01:47

hellö ehm jaa deet inlägget om väskorna var inte skolväskor, jag har hittat en väska jag ska köpa.. jag ska köpa en rosa också som vad heter det typ om man inte vill ha en jätte väska på stan typ.. men aja här kommer en bild på den väskan jag ska köpa!

 den blir min skolväska! :D  

Av Hannah Johansson - 11 augusti 2011 02:03

heeej ja blev inget vlogg inlägg igår ljuset var dåligt :/ men aja idag jorde jag inte nått men jag har ritat i gimp och så, bilder på andra datan. jag har letat väska till skolan och jag har hittat 2 men jag vet inte vilken kan ni hjälpa mig? :) skulle vara väldigt snällt :D

 den här som är mer fluffig 

eller

 mindre fluffig :D


Hjälp!    

Av Hannah Johansson - 9 augusti 2011 21:46

förlåt för en dålig uppdatering men jag har inte orkat men ikväll tänkte jag göra ett vlogg och visa vad jag köpte igår :) men aja idag har jag käkat spagetti med ostsås och bacon :) riktigt gott! sen åt jag popcorn och drack cola xD jag spelade lite minecraft också :P hittade en massa hästar :D whatever så fick jag ett par converse! älskar dom :)bilden nedan

 

  lila

Av Hannah Johansson - 8 augusti 2011 22:31

aja heeej idag har jag vart i kista men mamma och shoppade :D men jaja min gamla header e tilbax det blev krångligt förut men aja bb xD bilder senare

Av Hannah Johansson - 8 augusti 2011 01:09

Heeej bara ett snabbt inlägg om bloggtrafik du kan få massor med läsare! klicka på bilden nedan :)


 

Av Hannah Johansson - 8 augusti 2011 00:47

heeelluj idag har jag inte gjort nått jag har varit såå jävla dålig :( men aja nu känns de bättre xD jaja har fett booring nu men imorgon ska jag in till stan med mamma


 


Av Hannah Johansson - 7 augusti 2011 00:36

Heej orkar inte skriva men jag säger så här... jag har ont i huvet för att jag var inne i stan och kollade på alla raggar bilar och sånt allt fullt folk :P och högljutt var det.. så jag fick ont i huvet :( men aja lägger upp biler lite senare så ja eller imorgon för jag orkar inte nu :( men ska se lite tv sen sova. så godnatt! :)

Presentation


oj hej! vad kul att du hitta hit ;)jag heter hannah Johansson och e 13 år. I denna blogg skriver jag vad jag gör på dagarna och kanske lite makeup och sånt också :) hoppas du stannar!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards