bubbelsak

Direktlänk till inlägg 13 augusti 2011

Fredag (dålig rubrik)

Av Hannah Johansson - 13 augusti 2011 00:21

helluj idag har jag inte gjort ett skit, men jag har beställt min väska som kommer om 10-14 dagar och skolan börjar typ om4 dagar, så alltså kommer jag få den om 2 veckor :( men aja skippar väska dom 2 veckorna x) jag har spelat portal 2 med min brorsa :D det var jätte kul :P men aja har inge bra kamera för att göra dagens outfit men jag har på mig svarta tights med hål i och en t-shirt :) imorgon ska jag klippa mig och då får ni se resultaten ska ju färga håret också! ni vet säkert om ni inte vet får ni vänta och se ^^men aja kanske har nåra bilder på datan ^^

bay bay

  jaha hade bara 1 xD

men jag bjuder ^^

 
 
celine

celine

13 augusti 2011 12:43

Hej! :D

har startat en tävling på min blogg där man kan vinna ett smycke värde 119:- från glitter!
låter det intressant?
kika då in på denna länk och läs mer! :)

http://knasigaceline.blogg.se/2011/august/tavliiiing.html#comment

http://knasigaceline.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hannah Johansson - 21 november 2011 17:07


kom hem för typ 1 och en halv timme sen och gör ett litet inlägg nu, jag sitter (ligger) i min säng och typ kollar facebook och sånt :P sitter i mörkret med min lilla spök lampa ^^ jävligt skönt asså :P bilder på mitt rum bli ikväll eftersom det är s...

Av Hannah Johansson - 21 november 2011 00:38


heej :P asså jag kom på en sak. jag är typ väldigt trög på att skriva inlägg.. ska bättra mig asså D: men men idag har jag varit på ikea och köpte hylla och en till spegel till mitt rum :D renovering. bild kommer imorgon. (lovar) men det är lixom i...

Av Hannah Johansson - 14 november 2011 00:25


heej det blir ett litet sent inlägg nuda :P men ja eh idag var jag med mamma och svante i kollade på en lägenhet åt dom. :D sen gick vi till kina resturangen i jakan och åt. vi satt där ganska länge. sen kom pappa och hämta mig.. sen har jag inte gjo...

Av Hannah Johansson - 13 november 2011 01:12

heej just nu lyssnar jag på super bass med nicki minaj om o om o om igen! :D såå bra! ska lära mig rappen :D kan början bara men aja, mitt finger gör super ont :( de e infekterad... inte kul att veta men ja. imorgon ska jag väll inte göra nånting men...

Av Hannah Johansson - 11 november 2011 23:09


Jag är är med i en tävling där man kan vinna en onepiece!! :D www.Flavoured.blogg.se <----- hennes blogg den är awesome :D http://www.bloglovin.com/m/2274609/328218761/a/0/aHR0cCUzQSUyRiUyRmZsYXZvdXJlZC5zZSUyRjIwMTElMkZub3ZlbWJlciUy
RnRhdmxhLW9...

Presentation


oj hej! vad kul att du hitta hit ;)jag heter hannah Johansson och e 13 år. I denna blogg skriver jag vad jag gör på dagarna och kanske lite makeup och sånt också :) hoppas du stannar!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards